Бажаючі стати держреєстраторами в сільрадах здаватимуть тест

Бажаючі працювати державними реєстраторами у виконавчих органах сільських, селищних і міських рад, районних, районних у містах Києві та Севастополі держадміністрації (крім випадків перекладу на відповідні посади осіб, які на момент переведення здійснювали функції державного реєстратора), а також за трудовими договорами з акредитованими суб’єктами державної реєстрації, повинні будуть здати тест по визначенню професійної компетентності.

Це передбачено постановою Кабміну від 6 лютого № 78 про поширення на цих осіб експериментального проекту по визначенню професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Експеримент передбачає організацію Мін’юстом раз на місяць автоматизованого анонімного тестування, яке передбачає для кожної особи індивідуальну добірку шляхом генерування в довільній формі 100 тестових завдань. Завдання розробляються Мін’юстом. Зразок розміщується на сайті Міністерства. Загальний час проведення автоматизованого анонімного тестування – дві години. Результати тесту оцінює система.

Особи, які правильно відповіли на 75% тестових завдань, вважаються успішно склали тест і отримують сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації, зразок і опис якого затверджується Мін’юстом.

Особи, що провалили тест, можуть повторно звернутися до Мін’юсту і пройти його в будь-який час.

У сфері державної реєстрації прав на нерухомість можуть бути зловживання. Тому варто відстежувати статус своєї нерухомості.

http://jurliga.ligazakon.ua/news/2019/2/15/184123.htm