Захист персональних даних в процесі використання таргетированной реклами і прямого маркетингу

Питання захисту персональних даних в контексті продажем і просування в мережі Інтернет є одним з найскладніших в зв’язку з його комплексним характером. На сьогоднішній день для ІТ-бізнесу дуже актуальними стали питання таргетированной реклами і прямого маркетингу.

Таргетована реклама і прямий маркетинг: як це працює

Таргетована реклама – різновид Діджитал-маркетингу (полягає в показі клієнту найбільш релевантних рекламних оголошень, підібраних на основі дослідження його попереднього досвіду, смаків, інтересів). Як правило, це можна реалізувати за допомогою файлів cookies, що завантажуються веб-ресурсом на девайс клієнта. Вони можуть відстежувати онлайн-поведінку особи (наприклад, збирати інформацію про відвідані сторінки, пошукових запитах, переглянутих рекламних оголошеннях та т. П.).

Таргетована реклама може поширюватися як самим власником веб-ресурсу (власник інтернет-магазину самостійно розміщує рекламу у себе на сайті), так і третіми сторонами (власник інтернет-магазину замовляє рекламу своїх товарів на сторонніх ресурсах).

Прямий маркетинг – це процес просування товарів і послуг шляхом показу рекламного оголошення безпосередньо кінцевому користувачеві (зокрема, це можуть бути повідомлення комерційного характеру на електронні адреси клієнтів).

Національні вимоги щодо захисту персональних даних в контексті продажів і просування в Інтернеті

Правові норми, що регулюють дане питання, досить розпорошені. Окремі положення можна знайти в профільних законах про захист персональних даних, електронної комерції та т. п.

http://jurliga.ligazakon.ua/news/2019/6/14/186995.htm