Укртрансбезопасность перевірятиме міський електротранспорт за новими критеріями

Уряд затвердив критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус).

Відповідну постанову № 475 прийнято на урядовому засіданні 5 червня 2019 року.

Критерії, за якими будуть оцінювати ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус):

  • кількість людей, які померли в ДТП з вини суб’єкта господарювання протягом останніх 2 років, що передують плановому періоду;
  • кількість людей, яким заподіяно каліцтво, тілесні ушкодження або будь-яку іншу шкоду здоров’ю в ДТП по вини суб’єкта господарювання протягом останніх 2 років, що передують плановому періоду;
  • кількість одиниць наявного у суб’єкта господарювання рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) за станом на будь-яку дату протягом останніх 2 років, що передують плановому періоду;
  • загальна протяжність трамвайних колій і контактної мережі, що перебувають у користуванні суб’єкта господарювання, за станом на яку-небудь дату протягом останніх 2 років, що передують плановому періоду;
  • кількість позапланових заходів державного нагляду (контролю), проведених щодо суб’єкта господарювання протягом останніх 2 років, що передують плановому періоду;
  • кількість порушень вимог законодавства в сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) і щодо прав осіб з інвалідністю, які були виявлені за результатами проведених заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх 2 років, що передують плановому періоду;
  • кількість ДТП, що сталися з вини суб’єкта господарювання протягом останніх 2 років, що передують плановому періоду.

Також визначено періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою України з безпеки на транспорті:

  • з високим ступенем ризику (від 41 до 100 балів) – не частіше ніж один раз на 2 роки;
  • із середнім ступенем ризику (від 21 до 40 балів) – не частіше ніж один раз на 3 роки;
  • з незначним ступенем ризику (від 0 до 20 балів) – не частіше ніж один раз на 5 років.

У додатку 1 до критеріїв наведені ризики настання негативних наслідків від здійснення господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус).

 

http://jurliga.ligazakon.ua/news/2019/6/12/186917.htm