Як отримати картку платника податків іноземцям, які звернулися із заявою про визнання біженцем?

Мінфін доповнив Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Відповідний наказ № 294 від 10 липня 2019 року був зареєстрований в Мін’юсті 1 серпня.

Зокрема, актуалізовано розділ III Положення щодо іноземців та осіб без громадянства, які звернулися із заявою про визнання їх біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту.

Для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків використовуються дані документа, що посвідчує особу. Для іноземців та осіб без громадянства, які звернулися із заявою про визнання їх біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, це:

  • копія паспортного документа іноземця та особи без громадянства, засвідчена територіальним органом ДМС за місцем перебування іноземця або особи без громадянства в Україні та/або з відміткою про те, що оригінал такого документа отриманий на зберігання територіальним органом ДМС;
  • довідка про звернення за захистом в Україні.

Наказ набере чинності через 2 місяці з дня офіційного опублікування.